Första semesterdagen

Vädret är inte lika med strandhäng idag.... Gick upp innan tuppen och tog en promenad med Jonathan och lämnade av honom på jobbet innan jag vandrade hem igen, hurtig semesterfirare!?! Har uppgraderat mig till Spotify Premium så jag har spellistor i mobilen vilket gör det roligare att vara ute och promenera ensam, toppen! Nu drar jag snart till gymet och kör Cykel Activio 45 min.... Försöker hitta kurslitteraturen för kommande kurser men den visade sig vara sådär tråkigt dyr så jag får nog ringa skolan så de inte bytt litteratur till nästa kursstart. Har fått jobb sista helgen på min semester på festivalen Way Out West, ska bli jättekul att jobba och se lite bra band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0