Tandläkaren

Usch jag hatar att gå till tandläkare så mycket! Var på undersökning idag och jag hatar alla små metallnålar de drar över tänderna och trycker ner i alla gropar så det känns som de fastnar. Får rysningar i hela kroppen jag bara tänker på det... Att jag kan tycka att tänder är så hemskt?

Det var inga hål utan allt såg bra ut förutom att jag måste använda tandtråd varje dag!!! Så nu har jag köpt en starkare flourskölj som är 0,2% Flour istället för 0,05 som tydligen är för lite och så har jag laddat med 120st Plackers tandtråd och Flourtabletter så nu ska tänderna må prima till nästa undersökning ;) Jag fick behålla min *1a* i Frisktandvård så jag betalar fortsättningsvis bara 40kr/mån, Folktandvården är allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0