Nybörjare på snowboard

Solen lyste även idag så vi var uppe i tid för att kunna vara en dag i backarna.

Jonathan packar bilen.

Nästintill vindstilla var det också och på alla träd och granar ligger ett fint täcke av snö.

Jonathan

Urban

Jag som annars bara åkt skidor testade på snowboard idag, Johanna har varit så snäll och lånat ut sin snowboard till mig. Jag har tagit en backe med snowboard innan så det var ändå inte första gången jag stod på en... Det var riktigt kul trots alla fall på rumpan vilket resulterat i flertalet blåmärken. Men det är ju så skönt med känslan att man klarar av en kurva utan att känna att man tappar kontrollen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad härligt ni ser ut att ha det!! Lite avundsjuka är vi allt här hemma i ett regnigt göteborg... hälsa alla! kraam

2012-01-12 @ 08:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0