Middag, bio och målade naglar

Idag har det blivit lite plugg då jag har seminarie imorgon bitti. Dagen började lite segt då vi inte hade något vatten i lägenheten, de hade grävt sönder ledningarna utanför... Men ssenare på eftermiddagen bar det av hem till Martina för att gå en promenad med lilla Ella och därefter blev det lite kaffe och målning av naglarna hemma hos Martina. Vi åt på restaurang Danilo innan filmen och där mötte vi upp Tony och Jonathan och njöt av god mat.

Jag med min finaste

Tony och Martina (L)

Min goda hamburgare med ost och bacon

Jag tog en Kaffe Karlsson till efterrätt och sedan blev det en god påse med godis på bion. Vi såg Hamilton som va riktigt bra men däremot så har jag lite problem med att de pratar svenska. Det är nästan så att det låter mesigt gentemot engelskan, jag är väl ovan då vi sällan ser svenska filmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0