I backen

Idag har vi spenderat dagen i backen. Tony är inte så van skidåkare så vi har varit hans skidlärare och det har gått riktigt bra för honom idag! Solen har skinit på oss mestadels men några moln har flygit förbi också.

Fina paret!

Min pödding

Påväg ner i backen.

Njuter av solen!

Vi tog lunchen ute på värmestygans terass och njöt av solen med varm choklad och goda mackor. Jag har fått lite färg på näsan så det känns bra. Hoppas det fina vädret fortsätter för imorgon blir det backen igen. Jag har egna skidor men hyrde pjäxor nu som var toppen så ska se vad de kostar för då kan man ju lika gärna köpa dem och sälja mina som ligger hemma i förrådet.

Efter skidåkningen satte vi oss utanför stugan och njöt av det sista av solen. Killarna tog varsin öl och vi tjejer gjorde Irish Coffe.

Onepiecen är på och det är full njutning på terrassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0