Mary-Kay kväll

Var hemma hos Anna på Mary-Kay kväll i tisdags. Vi fick testa och möjlighet till att köpa produkter från just Mary-Kay. Johanna hette tjejen som kom dit och visade och hjälpte oss testa allt från hudvård till smink. Jag har använt några av deras produkter innan och de är ju underbara. Jag köpte "Satin Lips" som är ett set om ett scrub och ett lipbalm som ger silkeslena läppar.

Anna, Anna och Parisa så fina!

Det bjöds på underbar fika efteråt med dumlekladdkaka och Silviakaka.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Bra köp Marie :)

jag har själv dem 2 för läpparna, och dom har faktiskt hjälpt! Enligt mig iaf. Vi ses snart :)

kram!

2011-09-18 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0