Såååå seg

Jag har tenta på fredag... Sitter jag och pluggar? NEJ, jag orkar inte. Gick skit på tentan igår så jag tappade all lust nu. Fick massa fel för att tentan var dåligt skriven och jag missuppfattade mycket. Förra veckan ville jag satsa på 5a i kvaliteten men nu pluggar jag bara för att klara den.

Ska läsa flervariabelsanalys från och med nästa vecka som extratillval... Usch vad har jag gett mig in på? Mer matte som jag i gymnasiet sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle läsa. Snart har jag väl läst all matte som går att läsa :P Jag har egentligen ledigt i två veckor efter fredag för att vi ska läsa över jul med pedagogerna som går efter annat schema. Men matten börjar nästa tisdag så inget ledigt för mig. Inga fem veckor vinterledigt heller men men...

Skulle plugga i stan men det gick sådär, jag gick på en shoppingrunda och hittade lite hösttröjor. Bilder kommer! Fick iallafall fikat och ätit lunch ute. Killarna har pluggat bra idag. Jag fick pluggat en del på stadsbiblioteket på eftermiddagen iallafall.

Lyssnar på Rebecca och Fiona och mår lite bättre (L)
Tips till Johanna på sina gympass, grym musik!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja nu blev jag nyfiken...du får spela dem för mig när vi kommer nästa gång :) Tycker ni e superduktiga som kämpar med skolan, det är ju sådär ibland. Ups and downs. Men ni kommer fixa det! Heja heja, hoppas vi ses snart. Stor kram

ps. kollade på nya avsnittet av walking dead igår, så himla bra! (Fast jag hade en skräms-kudde i knät, för avsnittena brukar ju vara lite äckliga oxå...) Nästa gång måste vi se det ihop

2011-10-20 @ 15:52:19
Postat av: Marie

Ja men vi kan ju se nästa avsnitt ihop! Jag hade hög puls genom hela avsnittet så spännande :) kan spela lite musik då också! Tack för peppen :)

2011-10-20 @ 17:40:26
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hej!

Har lite tävlingar på bloggen, hoppas du vill vara med i någon :D



Vinn ett presentkort hos stylingagenten.se

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-presentkort-hos-stylingagenten.html#comment



Vinn valfritt smycke från Shopbyalexandra.se

http://smnmode.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html#comment"



Vinn valfrit smycke från smyckenby.se

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html#comment



Vinn smink från E.L.F

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-smink-hemliga-gavor.html#comment

2011-10-20 @ 20:31:05
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0