Underbara lediga dagar

Igår hade vi inga lektioner och jag borde suttit hemma och pluggat men vädret var underbart och jag ville inte sitta hemma. Jag och mamma åkte istället och hämtade ut lite utemöbler som de köpt som vi monterade ihop tillsammans. Vi är riktigt duktiga mamma och jag på att bygga. Sedan planterade vi lite inför påsk med små tete a tete och några andra söta blomor som ser ut som violer... Eftersom jag skulle på kalas på kvällen så fick jag lämna blommorna hemma hos mor och far men ska snart lägga upp bilder när jag hämtat dem!
Var hemma hos Natta på kvällen och firade hennes 22 årsdag. Hon bjöd på underbara tårtor med maräng. Måste försöka mig på det här hemma någon gång! Kul att träffa kompisarna samtidigt och se vad alla har för sig!

Tete a tete heter dessa sötisar men som sagt så läger jag upp bildern snart på mitt lilla arrangemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0