Så som en söndag ska vara...

Igår mötte upp Anna i stan för att äta lunch tillsammans på Medeterranio tror jag restaurangen heter på Västra Hamngatan. Jag år Risotto för första gången med kantareller, det var jättegott så nu måste jag testa det hemma snart! Efter lunchen mötte vi upp Sabbe och Hanna för att fika tillsammmans. Jag som älskar semlor är ju glad i att fika nu när de finns överallt! När vi hade fikat klart och alla hade åkt åt olika håll mötte jag upp Anders och Johan istället för att äta middag. Vi hade väl tänkt äta ute men så ändrade vi oss och lagade mat hemma hos Johan istället.

Full fart i köket!

Åh en sån söt bror!

Johan lagade jättegod lax till oss! Tummen upp för det!
Sedan var det dags att dra hem för då kom lillebror min på besök! Då blev det bullar och film. Gangs of New York tror jag att filmen hette! Bra var den iallafall! En underbar dag som sagt tillsammans med familj och vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0