Tre trevliga middagskvällar

Det så skönt att kunna träffa lite kompisar på lovet och inte bara titta ner i böckerna. I tisdags var jag hemma hos Sabbe, vi lagade mat, drack vin och pratade om allt som tjejer pratar om!

Söta vi blev då!

Pastasallad är aldrig fel!

Kaffe Baileys är ett måste när vi ses... Längtar till vi kan sitta på Linnéterassen igen när det fortfarande är lite kallt, insvept i en filt med en varm kaffe baileys...



Igår, torsdag var vi bjudna på middag hos Josiane. Det blev jättegott kött i sås med ris och efter god choklad från Belgien med kaffe latte som hon gjorde på sin espressomaskin!

Josiane så fin!

Vi spelade Monopol också det var väldigt kul eftersom jag vann! Jonathan vinner alltid annars så det var skönt att sätta han på plats eftersom han åkte ut först :)



Ikväll var Anna och Hasse (Filip) här på middag. Vi bjöd på ugnsstekt oxfilé med en stor sallad och foccacia till huvudrätt. När de kom fick de mammas amerikanska dipp på kronärtskockshjärtan med morotsstavar. Efter middagen hade jag gjort en morotskaka som blev väldigt god!

Tittut! Jonathan lekte staty i hörnet!

Lite konstigt utan ris, potatis eller pasta men jag ville inte ha det, men gott blev det iallafall!

Vi spelade lite FIFA och Bomberman! Koncentration til MAX!



Det bästa är att imorgon är jag också bjuden på middag, vilken lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0