Nytt smink

Idag var jag på KICKS på Frölunda Torg och fick massa hjälp av en jättesöt och snäll makeup artist. Jag har inhandlat startpaketet från i.d. bare Minerals med foundations och massa olika saker. Mascaran hemma var också slut men jag tänkte att jag testar något nytt då jag haft Lancome Hypnose ganska länge. Blev Estee Lauder Symptous Extreme samt en Lash Primer från samma märke.

Så nu har jag tagit bild från innan sminket åkte på tills det är klart! Utöver det jag köpte fick jag även några gåvor på köpet. En extra mascara och en concealer från Estee Lauder, Ett litet paket från i.d. med en mindre foundation en liten pensel som man kan ha i väskan samt ett läppglans från i.d. Alltid lika kul att få extra gåvor ;)

Osminkad

Med i.d. produkterna som bara bistår av foundation, concelaer, warmth som ger lite färg och en mineral veil som bara ska matta ner allt.

Nu är även mascaran på, lite ögonbrynsfärg och läppstift från FACE som jag köpte ganska nyligen samt läppglanset från i.d. som jag fick med.

Nya sminket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0