Laga mat tillsammans

Igår lördag var jag och Jonathan hemma hos mina föräldrar. De hade även bjudit dit gamla vänner till familjen och vi skulle alla laga middagen tillsammans. Mamma hade komponerat ihop en middag som inte var allt för svår. Jag fick vara logostikansvarig så jag höll koll på att alla gjorde sina saker i rätt ordning och tid. Jag minglade alltså runt och drack vin! 

Fullt ös i köket! Jonathan, Frida och Martin gör kycklinggryta. Marianne är på vift men de klarar sig bra ändå :)

Stefan och Anders gjorde makalöst god foccacia!

Mums!

Jättegod citronmarängpaj som pappa, Martin och Björn hade gjort!

Uplägg med precision!
Det blev jättegod mat och en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Nylund

Vad rolig dina poster verkar. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =P Ha en spännande vardag =P

2011-02-22 @ 10:22:57
URL: http://jade.se
Postat av: Marie

Vad roligt att du tycker det! och tack detsamma! :)

2011-02-28 @ 19:30:51
URL: http://elisabetmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0