Shopping i vårsolen

Nu är påsken över och vi har hunnit träffa och fira med släkt och vänner. Gjorde ett surdegsbröd också som jag tog med som påskpresent till Jonathans mormor och det blev mycket uppskattat och uppätet, vilket är det bästa betyget!

Det blev stort och räckte till många.

Idag åkte jag hem till Martina och vi var ute på en skön vårpromenad och lunchade ute i solen innan vi bar oss av in mot stan. Jag fick köpt två par söta koftor för totalt 149kr på JC men som skulle kostat 600kr, Fynd! Sedan kollade vi på Onepiece, de där nya myskläderna som är en hel dräkt. Hittade självklart en jag blev kär i och som passade perfekt... Martina köper sig nog en men jag tycker de är lite väl dyra.

Vi tog oss en glass vid kanalen och njöt av solen!

Soldyrkare!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-27 @ 19:20:42
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0