Fredagslyx

Igår efter skolan kom Urban, Jonathans pappa förbi. Annika hade tjejkväll hemma så Urban kom hem till oss istället. Tanken var att ta en pizza tillsammans innan bion vi hade bokat fast vi ändrade oss och tyckte att en restaurang passade bättre. Vi tog oss in till Pasta + som jag aldrig varit på innan. Det var en jätemysig restaurang med så himla god mat. Jag tog en pasta med oxfilé och en tiramisu till efterrätt. Önskar att jag kunde göra så god pasta. Efterrätten kan man nog försöka sig på fast den blir nog inte lika fin som denna!

Himmelskt gott!

Efteråt gick vi mätta och belåtna till Bergakungen för att se "I am number 4". Där mötte vi upp Johanna och Andreas och så träffade vi Annikas dotter Mathilda med sin kille Billy som också skulle se samma film! Jag tyckte filmen var jättebra! Exakt den typen av film jag fastnar för. Efteråt åkte Urban med hem till oss så drack vi lite kaffe och thé och åt kakor till ännu en film. Det var en jättetrevlig kväll! Tack Urban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0