Nörd

Jag har blivit en riktig pluggnörd. Måste skaffa glasögon så jag ser ut som en också! Jag gör inget annat än att vara i skolan, äta och plugga. Trodde det skulle finnas tid för annat när man pluggar men ack nej, sitter till midnatt varje dag med dator eller bok. Vill helst sitta hela natten för att komma ikapp men man ska orka nästa dag också... Det är skönt att jobba det ska jag aldrig glömma!

Tror inte att jag nämnt att det är jag som planerat och byggt upp Volvos produktionslina med hjälp av Automod. Min kinesiska version är lite mer utförlig där jag även använt matriser i Excel för att få en mer verklighetstrogen bild... Jag har projektet i PowerPoint om ni är intresserade (observera att det är på kinesiska).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0