Middag hos Anna

Efter skolan idag bar det av till Anna där jag blev bjuden på jättegod spenatsoppa. Jag kan inte receptet utantill men man fräste spenat med lök och så var det fond, grädde och lite annat gott i. Godare och lyxigare än den vanliga varianten jag är van vid att mor gör. Vi satt faktiskt på balkongen och njöt av solen, kanske sista gången man gör det i t-shirt i år. Efteråt åkte vi till dansen. Har slutat Music Video Disco och börjat med House nu. Riktigt annorlunda och kul dans med influenser från massa olika dansstilar. Självklart glömde jag att ta bilder idag men har många bilder på mig och Anna så här kommer en!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vilken fin bild! :) Minnen! Kul att du gillade soppan, jag ska maila receptet till dig!

2010-09-16 @ 09:35:25
Postat av: Anna

Åh vilken fin bild :) Minnen! Kul att du gillade soppan, jag ska maila den till dig!

2010-09-16 @ 09:36:45
Postat av: Anna

Hahaha, trodde inte den första kommentaren kom med.. ;) Kul att dom inte är identiska heller.. hihi.

2010-09-16 @ 09:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0