Redo för vintern

Idag efter skolan så mötte jag upp Anna i stan för en lunch på Jensens Böfhus. Efteråt gav vi oss ut på stan för att leta jacka till mig och väska till Anna. Jag var inställd på att bara leta som jag alltid gör och efter att ha letat genom hela Göteborg välja vilken som är bäst. Men idag gick jag in i en affär, såg den och slog till. Inte likt mig alls, Anna var chockad! Men nu hänger den i garderoben och ska värma mig i vinter. Den är från G-star och kanske inte den typen av jacka jag tänkt mig men jag fastnade och kunde inte släppa den...
Efter lite letande efter väska slutade det med fika på Espresso House vid Södra Larmgatan. Väldigt mysigt fik...
Tack för en mysig dag gumman!

Elegant men ändå varm. Perfekt!

Jag glömde min kamera hemma idag så det blev bara bilder med min mobilkamera som inte är så himla bra. Det blev istället en gammal bild på oss två i kära Bad Gastein...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0