Morgontimmarna är värdefulla

I morse var jag iväg tidigt och skulle fixa lite saker så Jonathan log kvar och sov när jag gick. På vägen hem passade jag på att köpa massa gott till en god frukost och fixade iordning och dukade fram allt med tända ljus. Gick sedan och väckte min käraste till detta...

Nybakat bröd och massa annat gott blev det.
Av någon anledning så var jag jättetrött efteråt, trots att jag sovit bra så somnade jag i soffan till klockan tre på eftermiddagen... Jonathan spelade ett nytt spel som han hade köpt och var inne i sin egna värld. Lillebror kom på fika och skjutsade in mig och Jonathan till Bergakungen då vi skulle se Wall Street med Josiane. Filmen var riktigt bra, rekommenderas! Efteråt gick vi till en Restaurang som heter Linnéa Art Restaurant. Vi tog bara ett glas vin och blev bjudna på tilltugg till det. Miljön där är helt underbar då de har glaskonst från Kosta Boda överallt, från borden till väggarna och toaletterna var helt fantastiska med allt glas. Förutom detta så var det underbar personal. Kommer helt klart komma tillbaka!
Nu är vi hemma och ska ta en Caipirinha och så kanske jag bakar något gott. Bakade faktiskt en riktigt god kladdig vitchoklad kaka i veckan. Lägger upp en mumsig bild på den...

Använder Pillivuyt formarna flitigt.

Var tvungen att lägga upp en läskande bild på caipirinha som Paula tog när tentorna var över över vi skulle lyxa till det med god mat och dricka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0