Helgen lite kortfattad...

I fredags hände en massa kul saker. Fredagsmorgon började med en god frukost tillsammans med Paula på Fröken Olsson och en del arbete med våra Exceluppgifter.

Efteråt mötte jag upp Sabbe i stan för att ta en trip till Stenungsund där vi bokat tid för klippning. I Stenungsund ligger Studio Tess som jag klippt mig hos de senaste åren. Helt underbart att bli ompysslad och samtidigt titta ut över havet... Tyvärr ska de lägga ner i år. Men frisörerna fortsätter ju på andra salonger, dock utan havsutsikt.

Färdigfixad utanför salongen och min utväxt är ett minne blott...

Sabbe blev rockig i sin nya haircut och färg! Nu var vi färdiga för att dra hem till Anna för en mysig tjejkväll!

Mätta och belåtna. Anna lagade riktigt god mat!

Finaste...

Allt detta hände i fredags så det blev en lugn lördag och söndag med massa plugg. Vi var bjudna på middag hemma hos Annika på söndagen så det var kul att komma bort lite. Det bjöds på jättegod mat här också och äpplekaka som jag nog tog tre gånger utav. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0