Gokart i Majorna

Idag hade vi bokart banan på Gokart i Majorna, en halvtimme genomgång och en halvtimme körning med final och hela köret! Pratade med Anders och Jonathan innan som kört tidigare om regler och hur man ska köra i kurvor med mera... Jag blev lite nervös men det släppte när man kört något varv på banan. Det var verkligen hur roligt som helst! Så skönt och bara köra järnet och hitta tekniken för att inte släppa i kurvorna och ta svängarna på bästa sätt. Måste köra snart igen!

Här är hela gänget som körde. Wallin och Olsson samt Jonathan och Pauline. Anders vann  över oss alla och kom 1:a samt kom in på listan bland de bästa som kört sedan i maj. Jonathan kom 2:a och Martin kom 3:a

Jag kom också in på listan av de bästa damerna som kört sedan mitten av maj då de bytte bilar och raderade de tidigare listorna. Kom på 66:e plats av cirka 200 listade. Man skulle skriva in namn och sponsor så jag sa A.S.A.P som sponsor först men ändrade mig till Adventure Team så det blev lite fel när dem skrev in så jag har två tider. Adventure Team är för  alla äventyr vi haft med Wallinarna!

Kommentarer
Postat av: johanna

wiiee, jag vill oxå köra...

2010-11-01 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0