Mina första Converse

Det är kanske konstigt men jag har aldrig ägt ett par Converse. Alla har nästan haft ett par som de gått sönder totalt men vägrat sluta använda. Idag fick jag mina första av snälla fransmannen David, man tackar! Fick ju välja bland alla färger och nästan alla hade väl gissat på att jag tagit de rosa men det blev de helt vita utan linjer eller något! I Like!

Får väl börja gå in dem nu.

Vi var bjudna till Jonathans mamma Josiane idag. Det bjöds på Moussaka. Jag har aldrig gjort det själv men det var så himla gott så det kommer nu hamna på bordet här hemma snart! 

Vi spelade också ett väldigt roligt spel, Diggiloo tror jag att det hette. Massa olika typer av musikfrågor. Ibland var det jättesvårt och ibland kunde man fler. 

Det var tjejerna mot killarna.. Vi var duktiga men vann inte. Tack för ikväll det var riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0