Magisk karamell, Fläder och Grandma's special

Idag har det varit fullt upp på jobbet så jag tog en sen lunch vid femtiden. Svängde in på en kopp kaffe hos Elin innan jag skulle åka hem. Elin och jag kan verkligen prata timme efter timme och tiden bara försvinner.. Underbart!

Väl hemma så lagade Jonathan mat, det blev de luxe mackor i ugnen med köttfärs på. Mycket gott! Jag fixade efteråt i våran lilla théhylla. Favoriten är Magisk Karamell. Kanske bara för att det är silverkulor och fudgebitar i. Lite blaskigt men ändå gott med mjölk i.

Fylde på alla burkar så de blev fulla igen. Hittade också två nya théer som jag inte öppnat än i skåpet. Fläder och Höstglöd. Testade fläderthét som var väldigt gott. Tog det till min bok som jag precis börjat läsa. 14 år till salu.

En historia om en 14årig tjej som blir våldtagen och säljer sex! Har inte kommit så långt än men den är hemsk från första början.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0