Julklapsspel, julpyssel och julbak

Den årliga traditionen med julklappssel med tjejerna är alltid lika kul! Jag brukar alltid komma med fult inslagna paket jämfört med de andra proffsen! Men i år shoppade jag loss på Panduro för att kunna slå in fint jag med! Årets julklappar jag bidrog med till spelet bestod av ätbart och hemmagjort. Det var sylt, godis, kakor och vaniljkaffe. Hoppas det blev uppskattat och uppätet!

Rostade och grovt hackade mandlar till mina saffransbiscotti.

Baket i full gång!

Ingridienser till chokladtryfflarna...

Kanderade nötter som sedan hackades för att rulla chokladtryfflarna i.

Det blev totalt fyra ätbara klappar som jag tog med till julklappspelet!
Innan julklappsspelet träffades alla tjejer på Manana, tapas restaurang i stan där vi åt massa gott. Efteråt bar det av till Natta där vi slogs om klapparna som alla tagit med sig. Eftersom det är krig hinner man inte ta så många bilder men några blev det iallafall!

Klapparna radas upp på golvet...

Natta och Martina.

När det var peketöppning gick det att ta bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0