Sista dagen imorgon..

Idag har det varit lugnt på jobbet och jag har försökt lära Alex allt jag kan så han klarar sig på måndag! Jag handlade på vägen hem för att baka vaniljbullar att ta med till jobbet och bjuda på. Jag lagar middag (varma mackor) sätter mig vid teven och glömmer bort att jag ska baka vilket jag alltid börjar med för sent. Men iallafall nu är jag klar och väntar bara på att bullarna svalnat så jag kan lägga dem i påsar. Klockan är ju snart 12 men det var ju tur att jag inte kom på det ännu senare. Var min sista gång hos en kund idag som jag kört mycket för. De hade varit jättenöjda med mig och så de hade ordnat en liten goodiebag med grejer från deras företag. Kommer sakna mitt jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0