Hemnet missbruk

Tiden försvinner ganska fort på Hemnet.se. Först tittar jag på vart jag skulle kunna bo inom en rimlig budget. Det blir lite tråkigt då jag drömmer om lite annat. Då börjar jag kolla in de dyraste och mest udda bostäderna i Göteborg. Sitter jag riktigt länge så försöker jag hitta min drömtomt ute i skogen vid en sjö någonstans i Sverige. Några få gånger har jag tröttnat på Sveriges utbud och kollat upp bostäder i Thailand eller Brasilien.  Nu har jag bara kommit till steget där jag kollar på det dyraste och hittade en favorit som det stod Marie på. Jonathan skulle aldrig klara av att bo så gulligt men jag skulle kunna flytta in direkt. Lägger upp lite bilder på en dröm med havutsikt, otrolig charm och det ligger i Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefint hus!

2010-08-19 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0