Golvläggarna

Efter jobbet idag så var Jonathan hos Andreas och la golv i deras sovrum. Det tog bara några timmar och sedan var det klart! Kommer nog bli riktigt snyggt med nya sängen och allt när det är klart. Jag och Johanna fixade med maten under tiden. Vi grillade korv, kött och majs. Till det blev det potatisgratäng, en god sallad och lite dipsåser. Johanna hade också bakat ett jättegott bröd! Självklart glömde jag kameran så jag fick inga bilder idag.

jag blev väldigt inspirerad till att lägga golv i vårt kök. De andra golven är redan parkett så det är igenligen bara köket som det fattas i. Nu är klockan mycket och det är väl dags att sova. Jobba imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0